האתגר

המטרה העיקרית הייתה ליצור תוכן איכותי ומכירתי לחברה.
תמונות סטילס, פרסומות, סרטוני הסבר וקופירייטינג.
כאשר צריך להתאים את התוכן הכתוב לכל מדינה – אנגליה, ספרד, יוון, צרפת, פורטוגל וכמובן ישראל.
בכל מדינה היינו צריכים להתמקד ולהבין מי הקהל והשוק המרכזי של רוכשי הקורקינטים ומה בדיוק הם מחפשים בקורקינט שלהם.

מה עשינו

ביצענו 2 ימי צילום מרוכזים לסטילס ווידאו. 
עם 2 מודלים נהדרים שגויסו למטרה שהם פנים מוכרות בעולם האופנה ביצענו יום צילום עם מגוון הקורקינטים הנמכרים של החברה.
את התמונות ערכנו והכנסנו קופירייטינג שיווקי שיתאים לכל מדינה כאשר אנחנו מפלחים את סוג הקהל שהולך להשתמש בסקוטר והתאמנו את התמונות ל – 'print' לשלטי חוצות.
בגזרת הוידאו ערכנו קליפ טיזר ראשון לחברה כתפוצה ראשונית לקהל החדש שיכיר את החברה. 

הקליפ השני שהם יראו יהיה קליפ הסבר בשפה שלהם על איכויות האי-סקוטר של ״8 טב״.



אינסטה-וייבס

גלריית תמונות

התוצאה

מגוון תוכן איכותי שישמש את ״8 טב״ לתקופה ארוכה.
סרטוני וידאו ותמונות סטילס אותם יוכלו להעלות לרשתות החברתיות.
חשיפה אדירה בשוק הישראלי כאשר התמונות מוצגות בכניסה לחנויות המשווקות ומעל 50 אלף צפיות לטיזר ביום הראשון לקמפיין. 
גידול משמעותי במכירות בישראל וקהל מעורב ומפרגן ברשתות החברתיות.