האתגר

הקונדיטור אדיר כהן הוא אחד האנשים המוכשרים בארצנו.
האתגר הוא לקחת את היכולות והתשוקה שלו לאפייה ולהביא אותה לידי ביטוי בחומר ויזואלי לקהל שלו.
כיום הקהל שלו ״רגיל״ לתוכן דיי קבוע שחוזר על עצמו וצריך לעניין את הקהל יותר על ידי חומר מקצועי.

מה עשינו

בנינו סט צילום הכולל תאורה חיצונית משולבת בתאורה טבעית.
הבאנו את האדם שמאחורי כל אפייה לקדמת הבמה כדי שיבינו במי מדובר ולהפוך את ״אדיר כהן״ למותג ברשתות החברתיות בכל הקשור לקונדיטוריה.
רוב האנשים לא מודעים לכך שאדיר זכה בתחרות עוגות הארצית וייצג את ישראל בתחרות באיטליה.
לקחנו את כל המידע והפכנו אותו לטקסט שאדיר יקריין בזמן הסרטון השיווקי לרשתות החברתיות.

התמקדנו בדיוק, בצבעוניות ובסטייל שלו כדי להביא סקרנות לקהל לעקוב אחריו.

סירטוני תדמית

גלריית תמונות

התוצאה

מגוון תמונות איכותיות ומעוצבות, מוכנות לפרסום ברשתות החברתיות. תמונות שיוסיפו איכות וצבע לפיד שלו וימשכו את הקהל לראות את שאר התוכן.
3 סרטונים קידומיים- דוקומנטרי, דוקו+קליפי וקליפי בלבד. כשלכל אחד יש מטרה לגשת לסוג אחר של קהל. 
צריך להבין שלא כל קהל נמשך לאותם דברים וצריך לפצל את החומרים כדי לאסוף כמה שיותר קהל מגוון.
קונדיטוריה היא שירות שכלל האנשים בעולם יכולים להשתמש בו וצריך להגיע לכולם בדרך שלנו.
החומרים מייצרים תנועה מאסיבית ברשתות החברתיות וכשאדיר מפרסם את התפריטים שלו, הבחנו בעלייה משמעותית בכמות ההודעות וההתעניינות לגבי המאפים שאותם צילמנו.