האתגר

להעביר חוויה של סאונד דרך המסך זה אף פעם לא פשוט, אבל נענינו לאתגר והפעם של חברת B&O שמספקת לעולם מוצרי סאונד ואוזניות שהם כמה רמות מעל כולם.

המותג השיק שני מוצרים חדשים ובחר בנו לייצר תוכן חדשני ומיוחד.

איך עשינו את זה?

בתור התחלה חקרנו את המוצרים (המדהימים, אגב) כדי להצליח להעביר את המסר ללקוחות.
בשלב השני הפקנו צילומי סטודיו של וידאו וסטילס לשני המוצרים, עם טיזרים מסקרנים לגבי היכולות של כל מוצר, הניראות היוקרתית שלו ואפילו הקופסהכולם חלק בלתי נפרד מה "וואו" הכללי.
את התמונות צילמנו בתאורה אחידה כדי שיצרו קו שיווקי אחיד בין המדיות החברתיות לפרינט ובסרטונים המחשנו תכונות כמו סאונד איכותי וחסינות המוצר למים.
הווייב בסרטונים הוא טכנולוגי ומפתה והוא נותן ללקוחות טעימה ממוצר שייתן להם טעם לעוד.

סירטוני תדמית

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו

התוצאה

B&O נהנים עכשיו מהשילוש הקדוש של הפקה שנעשית במקצועיות: חשיפה, מעורבות וגידול במכירות. והקטע הכי טוב?
בזכות הפרסום המוצלח של שני המוצרים, הקהל נחשף למוצרים נוספים וגם המכירות שלהם גדלו בהתאם.

גלריית תמונות