האתגר

מוצרי טיפוח וביוטי תמיד מבטיחים רוח נעורים, במקרה של Cancun Collection אלו לא סתם הבטחות.
מוצרי הבוטיק של קנקון נחתו בישראל להשקה מרגשת ובלעדית ואנחנו היינו שם כדי לייצר תוכן איכותי למוצרים האיכותיים.
הקאץ'? היינו צריכים לצלם הכול כך שתמונות התדמית של האירוע יהיו אותנטיות וללא מניפולציות של בימוי או העמדה.

איך עשינו את זה?

הגענו ראשונים ללוקיישן ההשקה ובדקנו כל מוצר כדי לוודא שהוא מוכן לככב בצילומים. הנחנו מראש כל פריט בצורה פוטוגנית, כדי לייצר במהלך האירוע פריימים עם זרימה טבעית. לאחר מכן פיזרנו תאורה חיצונית, להשלמה הרמונית של התאורה הטבעית במתחם.

בנוסף, צילמנו וערכנו וידאו של חצי דקה מהאירוע עצמו וסרטון וידאו נוסף עם ראיונות של כוכבות אינסטוש שבו הן מדברות על היתרונות של ליין מוצרי קנקון.
לקינוח, ניסחנו תוכן שיווקי שמתמזג עם התמונות, למיקסום תוצאות ברשתות החברתיות.

סרטון השקה

נגן וידאו

מובילות דעת קהל

התוצאה

אתם יושבים? יופי.
אז ככה: יותר ממיליון וחצי (!!1!) משתמשים באינסטגרם נחשפו למוצרים של Cancun Collection בזכות התמונות המקצועיות עם האווירה הטבעית,
וידאו הטיזר וכמובן התמונות והסטוריז של מובילות הדעה. כל אלו הפכו את הנוכחות של החברה בשוק הישראלי של מוצרי טיפוח למשהו שאי אפשר להתעלם ממנו והבהירה לכולם שקנקון כאן כדי לכבוש ולהישאר.

גלריית תמונות